Izvor: FoNet, N1
Gavrilović je kazao da je tokom bojkota bilo praznih i polupraznih marketa, ali i onih u kojima bojkota kao da nije ni bilo.
"Podaci za 31. januar su pokazali da su se potrošači odazvali. Nešto se dešava, tokom pet dana bojkota i posle toga ima dosta akcija, videli smo neke cene koje nikada ranije nisu viđene. Ali nećemo akciju, hoćemo trajnu reakciju. Trajno snižavanje cena u odnosu na standard građana Srbije", poručio je Gavrilović.
On je istakao da neki potrošači kažu da su prestali da kupuju u velikim lancima i da postoje drugi prodavci koji su značajno jeftiniji.
"Potrošači su otkrili alternativni način trgovine i mislim da će ovih pet lanaca ako nastave sa politikom cena izgubiti deo potrošača", rekao je Gavrilović.
Do sada su sprovedene dve faze bojkota, jednodnevni 31. januara, pa petodnevni prethodne nedelje, a sledeća faza je pojedinačni bojkot.
Gavrilović je najavio da će objaviti anketu i pitati potrošače kojim redosledom će se trgovinski lanci bojkotovati i koliko bi taj bojkot trebalo da traje.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!