Najavljen Belgrade Food Show 2019

|   Život
Belgrade Food Show 2019 – mesto gde najbolji srpski proizvođači hrane upoznaju kupce i uče.
Foto: Belgrade Food Show

 

Nakon velikog uspeha premijernog događaja prošle godine, Asocijacija za promociju srpske hrane uz podršku USAID-ovog Projekta za konkurentnu privredu, najavila je planove za organizaciju drugog po redu međunarodnog Sajma visokokvalitetne hrane -  Belgrade Food Show 2019. Održaće se 10. i 11. oktobra 2019. godine u Belexpocentru, a glavni cilj događaja je predstavljanje srpske i regionalne prehrambene industrije inostranim kupcima i domaćoj publici, kao i promovisanje Srbije kao lidera u regionu jugoistočne Evrope u ovoj industriji.

„Kao i prošli, i ovogodišnji Belgrade Food Show ima tri segmenta: izlagački deo, gde očekujemo oko 100 najboljih srpskih i regionalnih proizvođača hrane visoke vrednosti; edukativni deo gde će oni moći da saznaju sve o najvažnijim svetskim trendovima prehrambene industrije, kao i o načinima za unapređenje svog poslovanja od najboljih domaćih i svetskih stručnjaka; i kao ključni deo sajma bih izdvojio susrete sa potencijalnim domaćim i međunarodnim kupcima (B2B segment)“, izjavio je Miloš Pejčinović iz Asocijacije za promociju srpske hrane.

„Osim što su ovakvi međunarodni sajmovi važni za promociju domaće prehrambene industrije, njihov glavni značaj je u povezivanju proizvođača sa inostranim kupcima, ali i da se sazna gde se nalazi Srbija u odnosu na svetske trendove i tendencije u ovoj industriji“ rekao je Aleksandar Pavlović, direktor USAID-ovog Projekta za konkurentnu privredu. „Uspeh prošlogodišnjeg događaja je potvrdio veliki potencijal domaće prehrambene industrije i zbog toga nastavljamo da podržavamo ovakve inicijative koje otvaraju mogućnosti za veću prodaju i izvoz.“

„Za većinu proizvođača hrane međunarodni sajmovi su preveliki trošak, zbog čega je ovakav događaj u Srbiji velika podrška njihovom razvoju,” izjavio je Veljko Jovanović, direktor Sektora za poljoprivredu Privredne komore Srbije. „Beograd, Srbija i region su dobili manifestaciju koja može da predstavi, edukuje i poveže, i ovo je nesumnjivo nedostajalo proizvođačima visokokvalitetnih prehrambenih proizvoda.“

Komentari (0)

Ne postoji komentar!

Napišite komentar